I Det Vilde Vesten kæmper jernbaneselskaber en hård kamp om at have de længste tog, og alt er tilladt på sporene. Du skal bruge dine ressourcer bedst muligt for at angribe så mange af dine konkurrenters vogne som muligt uden at blive fanget af sheriffen eller fejle.
I starten af spillet tager hver spiller et lokomotiv og placerer det foran sig, derefter adskilles kortene med vogne fra kortene med dynamit, og begge bunker blandes, før de placeres midt på bordet. Når det er din tur, tager du det øverste vognkort, siger dets værdi højt og placerer kortet efter dit lokomotiv. Hvis du allerede har en lignende vogn på dit tog, kan du angribe en modstanders tog med et dynamitkort! Hvert dynamitkort har en værdi, som du siger højt, og derefter skal du huske værdien af din modstanders vogne, fordi dit angreb vil mislykkes, hvis den vogn (eller de vogne), du vælger, er mere værd, end dynamitten kan håndtere. Du siger, hvilken vogn i hvilket tog du vil angribe, og hvis dens værdi er mindre end den på dynamitkortet, kan du vælge enten at angribe flere vogne eller annullere angrebet og nøjes med at ødelægge den/de vogn(e), du allerede har valgt. Hvis du tilfældigvis får en vogn med en sherif, eller den samlede værdi af vognene overstiger den på dynamitten, mislykkes angrebet, de angrebne vogne vendes tilbage, og du mister i stedet en af dine egne vogne!
Når det sidste dynamitkort er brugt, er spillet slut, og spilleren med flest vogne vinder hele spillet. Et spil, hvor du har brug for en god hukommelse for at besejre dine modstandere og blive vinderen af spillet.
I starten af spillet tager hver spiller et lokomotiv og placerer det foran sig, derefter adskilles kortene med vogne fra kortene med dynamit, og begge bunker blandes, før de placeres midt på bordet. Når det er din tur, tager du det øverste vognkort, siger dets værdi højt og placerer kortet efter dit lokomotiv. Hvis du allerede har en lignende vogn på dit tog, kan du angribe en modstanders tog med et dynamitkort! Hvert dynamitkort har en værdi, som du siger højt, og derefter skal du huske værdien af din modstanders vogne, fordi dit angreb vil mislykkes, hvis den vogn (eller de vogne), du vælger, er mere værd, end dynamitten kan håndtere. Du siger, hvilken vogn i hvilket tog du vil angribe, og hvis dens værdi er mindre end den på dynamitkortet, kan du vælge enten at angribe flere vogne eller annullere angrebet og nøjes med at ødelægge den/de vogn(e), du allerede har valgt. Hvis du tilfældigvis får en vogn med en sherif, eller den samlede værdi af vognene overstiger den på dynamitten, mislykkes angrebet, de angrebne vogne vendes tilbage, og du mister i stedet en af dine egne vogne!
Når det sidste dynamitkort er brugt, er spillet slut, og spilleren med flest vogne vinder hele spillet. Et spil, hvor du har brug for en god hukommelse for at besejre dine modstandere og blive vinderen af spillet.
Indhold: 58 kort + regler