SPØRGSMÅL & SVAR

Her får du svar på de oftest stillede spørgsmål.

Skulle du ikke finde det ønskede svar, er du naturligvis velkommen til at sende os en mail på adressen hello@spelexperten.com, ligesom du kan ringe til os på tlf. +46(0)26-18 24 27.

  1. Hvordan kan jeg betale?
  2. Jeg kan ikke få lov til at bestille min vare, kan I hjælpe mig?
  3. Hvor meget koster fragten?
  4. Sender I altid med GLS?
  5. Jeg har fejlbestilt et produkt. Hvad gør jeg nu?
  6. En vare på min ordre var ikke på lager. Hvad sker der nu?
  7. Jeg har fortrudt mit køb. Hvordan sender jeg varen retur?

 

Spørgsmål 1: Hvordan kan jeg betale?

Svar:  Kortbetaling (Visa/MasterCard/AmEx)


Spørgsmål 2: Jeg kan ikke få lov til at bestille min vare, kan I hjælpe mig?

Svar: Vi kan desværre ikke tilføje ordren via vores webshop, men kontakt os meget gerne via mail på adressen hello@spelexperten.com eller ring til os på tlf. +46(0)26-18 24 27.

Vi guider dig meget gerne gennem ordreprocessen.


Spørgsmål 3: Hvor meget koster fragten?

Svar: Standardfragten er 39 kroner.

Uanset om du bestiller et selskabsspil eller et 500-kilos spillebord.

Svar: Fragten beregnes ud fra din ordre i forhold til volumen og vægt. Når du går til kassen, kan du se, hvad din ordre kommer til at koste i fragt.

 

Du kan finde alle de nødvendige oplysninger under fragt-sektionen.


Spørgsmål 4: Sender I altid med GLS?

Svar: Alt, som sendes fra vores eget lager, sendes med GLS.

Dette omfatter over 95% af produkterne i vores sortiment. Undtagelser omfatter de største spilleborde (fodbold, bordtennis, billard etc.). Her sendes bestillingen direkte fra vores leverandørers lager og afsendes i henhold til leverandørens fragtaftale. Vores leverandører sender med bl.a. DHL, Schenker, TNT, UPS og PostNord.

Ved undtagelser, som beskrevet ovenfor, informeres du som kunde altid om dette inden levering.


Spørgsmål 5: Jeg har fejlbestilt et produkt. Hvad gør jeg nu?

Svar: Kontakt os og uddyb problemet. Oplys os om dit navn og ordrenummer.

Vi tilbyder 30 dages returret.

Ved fejlbestillinger eller udnyttelse af fortrydelsesretten er det dig som kunde, der betaler for returfragten.

 

Spørgsmål 6: En vare på min ordre var ikke på lager. Hvad sker der nu?

Svar: Vores system reserverer din bestilling, indtil vi atter får spillet på lager.

Hvis du har bestilt flere varer, hvoraf den ene ikke er på lager, reserveres hele ordren, indtil alle varer atter er på lager. Hvis leveringstiden forventes at overskride 2 uger, informerer vi dig hurtigst muligt.

Vi opdeler normalt ikke de enkelte ordrer. Ønsker du imidlertid, at vi deler ordren op, bedes du kontakte os direkte.


Spørgsmål 7: Jeg har fortrudt min ordre. Hvordan sender jeg den tilbage?   

Svar: Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du sende den tilbage til os. Oplys os om ordrenummer eller fakturanummer, og så refunderer vi beløbet. Vi indsætter beløbet via samme betalingsalternativ, som du benyttede ved det oprindelige køb.

Returadressen er:

Spelexperten.com/Sultana AB
Johannesbergsvägen 27
802 93 Gävle
Sverige

Du betaler i disse tilfælde selv for returfragtomkostningerne. Du bedes pakke varen forsvarligt, så den kan klare transporten. Det er dit ansvar, at pakken når sikkert frem.

Log ind