I spillet konkurrerer spillerne for at tiltrække de største målgrupper til deres shows med storslåede kunstnere. I processen skal du udvide din lejr ved at placere Tetris-stil fliser på din spillerbræt, samle elementer, der er nødvendige til forestillingerne, og oprette forestillinger i dine telte.
På din tur tager du en matrice fra forsyningen. Værdien af den valgte matrice er din styrke. Føj til dette værdien af alle terninger af den samme farve, som du allerede har samlet, og brug derefter denne styrke til at udføre en af tre hovedhandlinger: bygge, rejse eller udføre. Jo mere styrke du har, jo bedre bliver handlingen, men i slutningen af runden skal du betale - i mønter - summen af din højst værdsatte terningefarve. At tage terninger af samme farve giver bedre handlinger, men det koster flere mønter.
Når hver spiller har taget fire vendinger, slutter runden. Hver spiller skal kassere et af deres ringmasterkort og score point i henhold til dets krav. Efter tre runder slutter spillet, og den spiller, der har samlet flest point, vinder.
Mere detaljeret starter spillerne spillet med fire ringmasterkort og en unik trænerflise. Hvert ringmasterkort giver en særlig evne (som udløses, når du lægger en dyse på det) og en unik scoringsmulighed ved slutningen. Når du vælger et ringmasterkort, der skal kasseres og score i slutningen af runden, skal du derfor også tage hensyn til, hvilke særlige evner, du vil beholde.
Ud over din hovedhandling kan du muligvis bruge trænere på dine personlige unikke trænerfliser eller på fælles trænerpladser på spillebrættet til forskellige fordele.
I slutningen af hver runde vælger spillerne et nyt ringmasterkort og en trænerflise i rækkefølge af spillernes højest rangerede præstationer, hvilket giver nye evner og scoringsmuligheder for næste runde.